Ofte Stillede Spørgsmål

 
Vi har her samlet mange svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen.
  1. Hvad koster det?
    Svar: Vi har én type af medlemsskab og man betaler for 6 måneder.
    Aktiv med nøgle koster 500 kr. og 100 kr. i depositum for den elektroniske nøgle

  2. Vi er nogle venner der gerne vil spille snooker et par timer fredag aften. Kan vi leje et bord?
     Svar:
    Aalborg Billardklub er en nøgleklub og kun for medlemmer. Så det er desværre ikke muligt. Vi giver dog mulighed for en prøvetime, hvor i er velkommen til at komme forbi og prøve et spil. Dette vil altid være en torsdag aften

  3. Hvis jeg bliver aktivt medlem og får en nøgle, kan jeg så spille hele tiden?
    Svar: Ja, det er en af de store fordele i Aalborg Billardklub. Med en nøgle, kan du komme ind 24 timer i døgnet

  4. Jeg er aktivt medlem med en nøgle. Må jeg tage en ven eller et familiemedlem med ind i klubben og spille?
    Svar: Som udgangspunkt nej!Men hvis du kontakter en fra bestyrelsen INDEN og det ikke er noget du ofte gør, giver vi for det meste lov

  5. Jeg vil meget gerne spille på et hold. Hvordan kommer jeg i gang med det?
    Svar: Vi vil altid gerne have nye spillere på holdene. Kontakt turneringslederen (se menupunktet bestyrelsen) og så sørger han for at du kommer i gang. Bemærk at hvis du lige har meldt dig ind i klubben skal du betale licensen selv den første sæson

  6. Vi er 6 venner som gerne vil spille sammen, men vi synes at det er lidt dyrt når vi kun spiller få timer om måneden. Kan i lave et godt tilbud til os?Svar: Desværre ikke. Alle skal melde sig ind som aktive for at spille i klubben. Man kan evt. gøre så det kun er den ene som har en nøgle og derved spare nøglen.

  7. Jeg har ikke et Dankort eller en e-mail adresse. Kan jeg stadig blive medlem?
    Svar: Det er ikke muligt at være medlem længere, uden en e-mail adresse. Men det har vi også en løsning på, men det kræver at man kommer forbi klubben en torsdag aften. Du skal dog have et betalingskort (Dankort, Mastercard, VisaCard) for at kunne betale. Vi modtager IKKE kontanter længere!
       
  8. Hvorfor skriver den at mit medlemsskab gælder i 183 dage?
    Svar: Da vi er gået over til løbende kontingent, fra den dag man melder sig ind som medlem, regner vi nu med 183 dage i stedet for 6 måneder. Det er ca. det samme :-)

  9. Hvordan melder jeg mig ud af klubben?
    Svar: Vi er aldrig glade når medlemmer ønsker at melde sig ud, men der kan jo være mange grunde til det. Hvis du ønsker at melde dig ud, skal du sende en mail til kasserer@abk31.dk

    Husk, at hvis du skylder kontingent, skal dette betales først! Hvis du skylder kontingent er det ikke muligt at spille DDBU turneringer for en anden klub, før du har betalt hvad du skylder! Melder du dig ud midt i en kontingentperiode, betales den resterende kontingent ikke tilbage!

  10. Hvordan tilmelder jeg mig til en pool-turnering i DDBU Pool?
    Læs mere på denne side http://abk31.dk/cms/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=15